انتخاب اصولی کلمه کلیدی

انتخاب کلمه کلیدی مناسب

انتخاب کلمه کلیدی مناسب

چگونه بهترین کلمات کلیدی را انتخاب کنیم

روش های مختلفی برای بدست آوردن و انتخاب کلمه کلیدی مناسب بصورت صحیح وجود دارد که برخی از آن ها را در ادامه با هم می آموزیم:

۱- در مورد کسب و کار خود تحقیق کنید

هر چقدر اطلاعاتتان را در رابطه با کسب و کار و حوزه فعالیت خود افزایش دهید و شناخت بیشتری پیدا کنید به تبع ایده های بیشتری برای کلمات کلیدی پیدا می کنید و می توانید آنچه نیاز کاربران است را تشخیص دهید و در نهایت عبارت های کلیدی مطابق با نیاز و هدف کاربران خود را پیدا می کنید.

زمانی که شما می توانید به درستی نیاز کاربران خود را تشخیص دهید و متناسب با آن تولید محتوا کنید، صفحه وبسایت شما با سرعت زیادی جایگاه خوبی در گوگل پیدا می کند، زیرا توانسته اید نیاز کاربران خود را تشخیص و برآورده کنید و این از نظر گوگل بسیار اهمیت دارد. بگذارید با یک مثال بیشتر برایتان توضیح دهم.

شما یک فروشگاه لوازم جانبی موبایل دارید و می خواهید بهترین عبارت کلیدی در مورد حوزه کسب و کار خود را پیدا کنید. همچنین می خواهید در حوزه فروش قاب گوشی و هندزفری فروش بیشتری داشته باشید. اولین کاری که باید انجام دهید سرچ کردن آن در گوگل می باشد.

شما قاب گوشی a51  را در گوگل سرچ کنید. سپس گوگل به شما یک سری عبارت های پیشنهادی را نشان می دهد که بیشترین سرچ را از کاربران داشته است.

۲- سایت رقبای خود را بررسی کنید

یکی دیگر از کارهایی که باید برای پیدا کردن و انتخاب کلمه کلیدی مناسب  حوزه کسب و کار خود انجام دهید بررسی سایت رقبای خودتان می باشد. باید کنوجه شوید که رقبایتان با چه عبارت هایی به صفحه اول گوگل می آیند و شما هم روی همان ها کار کنید. ابزارهای متفاوتی برای پیدا کردن کلمات کلیدی رقبا وجود دارد. از جمله ahrefs و یا SEMrash

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *