نکات مهم در سئو سایت آژانس هواپیمایی

سئو سایت آژانس هواپیمایی

سئو سایت آژانس هواپیمایی

این روزها اگر در میان سایت هایی که خدمات ارائه می دهند نگاهی بیندازید متوجه می شوید که سایت های مربوط به آژانس هواپیمایی، رزرو بلیط و هتل رقابت بسیار زیادی با یکدیگر دارند. تا در فضای گوگل بیشتر دیده شوند. یکی از اقدامات مهمی که این سایت ها برای دیده شدن باید انجام دهند سئو سایت آژانس هواپیمایی خود می باشد.

این سایت ها در کنار سایت هایی همچون دوربین مدار بسته و طراحی سایت جزو حوزه های پر سرچ با رقابت بالا می باشند.

در واقع باید بگوییم برای شخصی که صاحب یک آژانس هواپیمایی-گردشگری می باشد، سئو سایت آژانس هواپیمایی یکی از مهم ترین کارهایی است که باید برای سایت خود انجام دهد می باشد.

در دنیای پر از رقابت امروز به خصوص افرادی که در این حوزه فعالیت می کنند داشتن سایت یک مزیت محسوب نمیشود بلکه یک نیاز را رفع می کند. باید قبول کنیم که امروزه اکثر مردم خرید های خود را به صورت آنلاین انجام می دهند و رزرو هتل یا خرید بلیط هواپیما، قطار یا اتوبوس از این قضیه مستثنی نیست.

مالکان آژانس هواپیمایی تنها زمانی می توانند سایت داشتن را به یک مزیت تبدیل کنند که به سئو و بهینه سازی سایت آژانس هواپیمایی خود بپردازند.

نکات مهم سئو سایت آژانس هواپیمایی:

1-استفاده از لانگ تیل ها:

همان طور که می دانید لانگ تیل ها کلمات کلیدی هستند که از سه بخش بیشتر می باشند. استفاده از لانگ تیل ها در حوزه سئو سایت گردشگری باعث می شود تا شما زودتر دیده شوید. خمان طور که گفتیم این حوزه یک حوزه با رقابت بالا می باشد. شما در ابتدای کار مخصوصا اگر بودجه ای برای تبلیغات نداشته باشید نمی توانید با عبارت” تور کیش” به لینک های برتر برسید.

سئو سایت گردشگری

2-استفاده از سئو محلی:

سئو محلی باعث می شود تا اگر شما از هر شهری که باشید یک کسب و کاری را سرچ می کنید تمام بیزنس های موجود در آن شهر را برایتان به نمایش در می آورد. به عنوان مثال زمانی که شما در مشهد طراحی سایت را سرچ می کنید، شرکت هایی که خدمات طراحی سایت در مشهد را ارائه می دهند برای شما به نمایش در می آورد. بنابر این می توان گفت برای سئو سایت آژانس هواپیمایی خود از انجام سئو محلی غافل نشوید.

ثبت سایت خود در گوگل مپ یکی از مهم ترین کارهایی است که برای سئو سایت خود باید انجام دهید. یعنی اگر شما کسب و کار خود را در گوگل مپ ثبت نکرده باشید گوگل آن را در جست و جو های محلی نشان نخواهد داد.

یکی دیگر از کارهایی که برای سئو محلی باید انجام دهید تولید محتوای محلی می باشد. اگر بخواهیم با ذکر مثال توضیح دهیم عبارت هایی مثل “مکان های دیدنی مشهد”، “روستاهای نزدیک مشهد” یا “آثار باستانی یزد” می تواند به بهبود سئوی محلی تان کمک کند.

حتما شماره تماس و آدرس خود را در سایتتان قرار دهید. این امر باعث می شود تا گوگل در نتایج جستو جو محلی شما را نمایش دهد.

3-برای سئو سایت آژانس هواپیمایی خود در گوگل تبلیغ کنید:

تبلیغات در گوگل باعث می شود تا شما متوجه شوید که مخاطبان دقیقا با چه عبارت هایی شما را جست و جو می کنند. و کدام کلمه بازدهی بیشتری را برای شما دارا است.

نکته: سرعت سایت یکی از عوامل مهم برای رتبه گرفتن در گوگل می باشد. اگر سایت شما از سرعت لود مناسب برخوردار نیست می توانید از سرویس خدمات افرایش سرعت سایت مجموعه سئولوژن استفاده کنید.

4-استفاده از لینک داخلی:

اگر بخواهیم در تمام این مقاله مهم ترین نکته را به شما بگوییم استفاده از لینک داخلی برای بهبود جایگاه سئو سایت خود می باشد. با توجه به این که سایت های گردشگری و هواپیمایی از جمله سایت هایی می باشد که می توان محتوای زیادی برای آن تولید کرد، قطعا با ایجاد یک استراتژی مناسب می توان قدرت سئو این سایت ها را افزایش داد.

به عنوان مثال زمانی که شما صفحه خرید تور کیش را می سازید می توانید در این صفحه به صفحه رزرو هتل در کیش هم لینک دهید.

 

5-برند سازی برای سئو سایت گردشگری:

آیا می دانید در حال حاضر یکی از بزرگترین سایت های رزرو هتل در ایران چه سایتی می باشد؟ کافی است با یک سرچ ساده متوجه شویم که سایت اقامت 24 لینک یک گوگل در این حوزه می باشد. یکی از این دلایل اینکه اقامت 24 به این جایگاه رسیده برند سازی می باشد.

این سایت با استفاده از تبلیغات هوشمندانه باعث شده تا در این حوزه شناخته شود و تاثیر زیادی بر روی جایگاه خود در گوگل بگذارد. از جمله کارهایی که می توانید برای برند سازی انجام دهیم عبارتند از: سئو محتوا، سئو خارجی، تبلیغات اینترنتی و غیر اینترنتی،تبلیغات اینستاگرام، تولید محتوا در شبکه های اجتماعی.

6-سئو صفحه اصلی سایت:

صفحه اصلی هر سایت یکی از مهم ترین صفحات آن سایت می باشد. اما اهمیت صفحه اصلی در سایت های گردشگری و هواپیمایی از اهمیت ویژه و بیشتری برخوردار است. همانطور که می دانید صفحه اصلی باید از یک ویژه گی هایی برخوردار باشد که عبارت اند از:

  • استفاده از عکس با کیفیت با تگ آلت
  • گفتن از ویژگی ها و تمایز خود با دیگر سایت ها
  • استفاده از گزینه های خرید یا رزرو آنلاین

7-بهینه سازی برای موبایل:

یکی از مهم ترین کارهایی که هنگام طراحی سایت باید رعایت کنیم خاصیت ریسپانسیو بودن آن است. زیرا امروزه اغلب سرچ ها توسط موبایل یا تبلت می باشد. و اگر سایت شما برای موبایل بهینه نباشد عملا هزینه ای را که برای سئو سایت گردشگری خود می کنید را دور می ریزید.

نتیجه گیری:

در پایان لازم است بگوییم تمام نکات مهمی که در حوزه سئو سایت آژانس هواپیمایی را باید می گفتیم برایتان عنوان کردیم. اگر سوال دیگری راجع به سئو این حوزه دارید خوشحال می شویم در بخش کامنت ها آن را بیان کنید.

شما عزیزان می توانید برای سئو سایت گردشگری خود از سرویس خدمات تولید محتوا مجموعه سئولوژن استفاده کنید.

هزینه و قیمت سئو سایت آژانس هواپیمایی:

یکی از مباحث مهم در این بخش مربوط به محاسبه هزینه سئو می باشد. موارد زیادی در تعیین قیمت سئو نقش دارند. که مهم ترین انها تعداد کلمه کلیدی و سختی آنها است. چرا که هرچقدر تعداد کبمات کلیدی بالاتر باشد مسلما هزینه سئو هم افزایش پیدا می کند. مجموعه سئولوژن بهترین قیمت را به شما پیشنهاد می کند.

کافی است برای اطلاع از قیمت سئو سایتتان در حوزه گردشگری، هواپیمایی، رزرو بلیط و هتل با شماره زیر در واتساپ و تلگرام با ما در ارتباط باشید.

09300206582

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *